Yol Asistan - Acil Yol Yardım

KVKK Aydınlatma Metni

Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. olarak, kişisel verilerinizin, Kişisel Verileri Koruma Kurulu Kararları ve ek düzenlemeleriyle birlikte 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVKK”) uygun olarak işlenmesi ve korunmasını önemsiyoruz. Bu “Aydınlatma Metni”, “Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti.” ürünleri üzerinden elde edilen verilerinizi nasıl işlediğimize dair bilgi vermek üzere hazırlanmıştır. Ayrıca Kişisel Verileri Koruma ve İşleme Politikamız’a göz atabilirsiniz.

Hangi Kişisel Verilerinizi İşliyoruz?

Hizmetlerimiz ekseninde şu verilerinizi işliyoruz:

 

Kimlik BilgisiAd-soyadı
Üyelik BilgisiÜye numarası / ID
İletişim BilgisiTelefon numası, e-posta, adresler
Ödeme BilgisiÖdeme ve ödeme yöntemleriyle ilgili bilgiler
Hizmet BilgileriTeslimat bilgileri ve analizleri, Ürünlerimizi kullanım davranışları ve analizleri, reklam ID (kimlik tanımlayıcılar), fatura bilgileri, destek hattı bilgileri ve analizleri, puan ve değerlendirme bilgileri
Görsel ve Sesli BilgilerDestek hattlarımızdaki; belge, yazı ses ve görsele dayalı bilgiler
Konum BilgisiÜrünlerimizle veya sizin sunmanızla edindiğimiz konum bilgisi
Güvenlik BilgisiCihaz numarası, modeli, işletim sistemi bilgileri, IP adresi, kullanım kayıtları, varsa 3. taraf uygulamalar üzerinden girişler

 

Kişisel Verilerinizi Hangi Amaçla, Nasıl ve Hangi Hukuki Dayanaklara Göre İşleriz?

Uygulama, site, e-posta, sosyal medya ve benzeri dijital servislerimizi kullanmanız ve fiziksel posta göndermeniz veya destek hattımızı aradığınızda; tamamen otomatik ve kısmen otomatik yöntemler vasıtasyıyla elde ettiğimiz kişisel verilerinizi, KVKK’nın 5. maddesinde belirtilen hukuki sebeplere dayanarak işliyoruz. Hukuki çerçeveler ve amaçlarımız şöyle: :

 

İşlenen VerilerinizKişisel Veri İşleme SüreciHukuki Dayanaklar
Kimlik, hesap, iletişim, ödeme,  işlem ve güvenlik bilgileri, görsel,işitsel kayıt ve belgelerHukuki işlemler için yetkili kişi, kurum ve kuruluşlarla bilgi paylaşımında bulunulması.Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a)
Kimlik, iletişim, ödeme ve işlem bilgileriÜrünlerimiz üzerinden aldığınız hizmetlerin yürütülmesi Finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi 
Kimlik, hesap, iletişim, ödeme, işlem ve güvenlik bilgileriHizmetlerimizin hukuki kurallara uygun olarak yürütülmesi ve bu kapsamda saklaması zorunlu verin muhafazası 
Kimlik, hesap, iletişim, işlem bilgileri ve görsel işitset, yazılı kayıtlarHizmetlerimizi kullanabilmeniz için bilgilerinizin doğrulanması, kaydınızın yapılması ve giriş imkanı sağlanması.Kişisel veri işlemenin, sözleşmelerin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)
Kimlik, ödeme, iletişim, işlem bilgileri ve konum bilgisiTeslimatlarınızın oluşturulması ve ödeme işlemlerinin yürütülmesi, teslimatınızın size veya karşıya ulaştırılması 
KonumMevut konumuza ve karşı konuma hizmet ve fırsatların sunulması. 
Kimlik, iletişim ve işlem bilgileriGerekli durumlarda sizinle iletişime geçilmesi, 3. taraflardan alınan ürün ve hizmetlerin yürütülmesi 
Kimlik, işlem ve ödeme bilgileriFinans ve muhasebe işlerinin yürütülmesiKişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç)
Kimlik, hesap, işlem bilgileri, ve görsel, işitsel, yazılı kayıtlarAldığınız hizmetle igili istek/taleplerinizin alınması ve nihaye erdirilmesiKişisel verilerin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için işlenmesi (KVKK md. 5/2-e)
Görsel, işitsel ve yazılı kayıtlarMüşteri memnuniyeti ve hizmet kalitemizin daha iyi olması için ilgili bilgilerin kayıt altına alınması.Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)gileri
Kimlik iletişim, ve işlem bilMüşteri ilişkilerinin yönetilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması esnasında çeşitli faydaların sunulması. Ölçüm ve anketler için iletişime geçilmesi 
Kimlik, iletişim, ve işlem bilgileriDestek hattı kapsamında isteklerinizin alınması ve sonuçlandırılması. 
Kimlik, iletişim ve işlem bilgileriÇekiliş ve yarışmalara katılabilmeniz ve ödülleriniz için size ulaşılması 
Hesap, iletişim,işlem, ödeme, konum ve güvenlik bilgileriDaha iyi hizmet vermek için analizlerin yapılması. 
 Faaliyetlerimize dair incelenme, denetlenme ve raporlama çalışmalarının yapılması 
Kimlik, hesap, iletişim, işlem, konum, güvenlik bilgileri ve görsel, işitsel, yazılı kayıtlarHizmetlerimiz ve kampanyaların kötüye kullanılmasını tespit etme ve önleme 
İletişim, işlem ve konum bilgileriKullanım davranışlara uygun olarak konum ve kampanyaların daha iyi hale getirilmesiKişisel verilerinizin işlenmesi için açık rıza vermiş olmanız (KVKK md. 5/1)

 

Kişisel Verileriniz Hangi Durumlarda Üçüncü Kişilere Aktarılır?

Kişisel verileriniz KVKK’nın 8. ve 9. maddelerine uygun olarak, amaçlarla ilgili ve ölçülü olarak sınırlı şekilde üçüncü kişilere şu durumlarda aktarılır:

 

Kişisel Veriler Aktarımın AmacıAlıcı GrubuHukuki Dayanaklar
Kimlik, iletişim, işlem, ödeme ve konum bilgileriDağıtıcı, kurye ve restoranlar ile müşteriler arasındaki iletişimin yürütülmesi, müşteri sipariş işlemlerinin yürütülmesi, kuryelerin siparişin teslim edileceği adres hakkında bilgilendirilmesi.Kuryeler, hizmetin kapsamındaki gerçek ve tüzel üçüncü kişiler

Kişisel veri işlemenin, sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması

(KVKK md. 5/2-c)

Kimlik, hesap, iletişim, işlem, ödeme, konum, güvenlik bilgileriTeknik konularda hizmet ve destek alınması, finans ve muhasebe işlemlerinin  yürütülmesi, iş ortaklarımızla ilişkilerin yönetilmesi.Yurt İçi ve Yurt Dışındaki İş Ortakları 

Kişisel veri işlemenin, sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)

Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)

Kimlik, hesap, iletişim, işlem, ödeme, güvenlik bilgileri ve yetkili kişi, kurum ve kuruluşlar tarafından talep edilebilecek diğer kişisel verilerinizHukuki sorumluluklarımızı yapabilmemiz ve bu kapsamda yetkili kişi, kurum ya da kuruluşlara bilgi verilmesi, hukuki süreçlerin yürütülmesi ve faaliyetlerimizin kanun ve mevzuata uygun işlemesiYetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar

Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a)

Kişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç)

 

Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınız Nelerdir?

KVKK’nın 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahipsiniz: Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, Kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, Kişisel verileriniz eksik veya yanlış işlenmişse bunların düzeltilmesini isteme, KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme, Kişisel verilerinizin KVKK’nın 7. maddesi kapsamında silinmesi veya yok edilmesi ve kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesine ilişkin taleplerinizin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, Kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınızı Nasıl Kullanabilirsiniz?

KVKK’nın 11. maddesinde düzenlenen haklarınızı kullanmak ve taleplerinizi iletmek için aşağıdaki yöntemlerden birini tercih edebilirsiniz: Sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizi kullanarak bilgi@yolasistan.com.tr adresine ve Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresiniz aracılığıyla yolasistan@hs01.kep.tr adresine güvenli elektronik imza veya mobil imza aracılığıyla veya Kimliğinizi tevsik edici belgeleri de ekleyerek yazılı olarak, Kemal Öz Mahallesi 1. Biçer Sokak No:43/2 Merkez/Uşak adresine gönderebilirsiniz. KVKK’nın 13. maddesine uygun olarak, başvuru talepleriniz, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır. Talebinizin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yine en geç 30 (otuz) gün içinde tarafınıza iletilecektir.

KVKK’nın 13. maddesine uygun olarak, başvuru talepleriniz, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır. Talebinizin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yine en geç 30 (otuz) gün içinde tarafınıza iletilecektir.

Aydınlatma Metni Hakkında

İşbu Aydınlatma Metni, değişen şartlara ve hukuki düzenlemelere uyum sağlamak amacıyla güncellenebilir. Yapılacak güncellemeler dijital ve yazılı iletişim kanalları veya uygulama/site gibi ürün ve hizmetlerimiz üzerinden bildirilecektir.

Yukarı Git
Hemen Ara
Whatsapp