Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. olarak, kişisel verilerinizin, Kişisel Verileri Koruma Kurulu Kararları ve ek düzenlemeleriyle birlikte 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVKK”) uygun olarak işlenmesi ve korunmasını önemsiyoruz. Bu “Aydınlatma Metni”, “Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti.” ürünleri üzerinden elde edilen verilerinizi nasıl işlediğimize dair bilgi vermek üzere hazırlanmıştır. Ayrıca Kişisel Verileri Koruma ve İşleme Politikamız’a göz atabilirsiniz.
Hangi Kişisel Verilerinizi İşliyoruz?
Hizmetlerimiz ekseninde şu verilerinizi işliyoruz:
Kimlik Bilgisi | Ad-soyadı |
Üyelik Bilgisi | Üye numarası / ID |
İletişim Bilgisi | Telefon numası, e-posta, adresler |
Ödeme Bilgisi | Ödeme ve ödeme yöntemleriyle ilgili bilgiler |
Hizmet Bilgileri | Teslimat bilgileri ve analizleri, Ürünlerimizi kullanım davranışları ve analizleri, reklam ID (kimlik tanımlayıcılar), fatura bilgileri, destek hattı bilgileri ve analizleri, puan ve değerlendirme bilgileri |
Görsel ve Sesli Bilgiler | Destek hattlarımızdaki; belge, yazı ses ve görsele dayalı bilgiler |
Konum Bilgisi | Ürünlerimizle veya sizin sunmanızla edindiğimiz konum bilgisi |
Güvenlik Bilgisi | Cihaz numarası, modeli, işletim sistemi bilgileri, IP adresi, kullanım kayıtları, varsa 3. taraf uygulamalar üzerinden girişler |
Kişisel Verilerinizi Hangi Amaçla, Nasıl ve Hangi Hukuki Dayanaklara Göre İşleriz?
Uygulama, site, e-posta, sosyal medya ve benzeri dijital servislerimizi kullanmanız ve fiziksel posta göndermeniz veya destek hattımızı aradığınızda; tamamen otomatik ve kısmen otomatik yöntemler vasıtasyıyla elde ettiğimiz kişisel verilerinizi, KVKK’nın 5. maddesinde belirtilen hukuki sebeplere dayanarak işliyoruz. Hukuki çerçeveler ve amaçlarımız şöyle: :
İşlenen Verileriniz | Kişisel Veri İşleme Süreci | Hukuki Dayanaklar |
Kimlik, hesap, iletişim, ödeme, işlem ve güvenlik bilgileri, görsel,işitsel kayıt ve belgeler | Hukuki işlemler için yetkili kişi, kurum ve kuruluşlarla bilgi paylaşımında bulunulması. | Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a) |
Kimlik, iletişim, ödeme ve işlem bilgileri | Ürünlerimiz üzerinden aldığınız hizmetlerin yürütülmesi Finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi | |
Kimlik, hesap, iletişim, ödeme, işlem ve güvenlik bilgileri | Hizmetlerimizin hukuki kurallara uygun olarak yürütülmesi ve bu kapsamda saklaması zorunlu verin muhafazası | |
Kimlik, hesap, iletişim, işlem bilgileri ve görsel işitset, yazılı kayıtlar | Hizmetlerimizi kullanabilmeniz için bilgilerinizin doğrulanması, kaydınızın yapılması ve giriş imkanı sağlanması. | Kişisel veri işlemenin, sözleşmelerin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c) |
Kimlik, ödeme, iletişim, işlem bilgileri ve konum bilgisi | Teslimatlarınızın oluşturulması ve ödeme işlemlerinin yürütülmesi, teslimatınızın size veya karşıya ulaştırılması | |
Konum | Mevut konumuza ve karşı konuma hizmet ve fırsatların sunulması. | |
Kimlik, iletişim ve işlem bilgileri | Gerekli durumlarda sizinle iletişime geçilmesi, 3. taraflardan alınan ürün ve hizmetlerin yürütülmesi | |
Kimlik, işlem ve ödeme bilgileri | Finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi | Kişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç) |
Kimlik, hesap, işlem bilgileri, ve görsel, işitsel, yazılı kayıtlar | Aldığınız hizmetle igili istek/taleplerinizin alınması ve nihaye erdirilmesi | Kişisel verilerin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için işlenmesi (KVKK md. 5/2-e) |
Görsel, işitsel ve yazılı kayıtlar | Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitemizin daha iyi olması için ilgili bilgilerin kayıt altına alınması. | Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)gileri |
Kimlik iletişim, ve işlem bil | Müşteri ilişkilerinin yönetilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması esnasında çeşitli faydaların sunulması. Ölçüm ve anketler için iletişime geçilmesi | |
Kimlik, iletişim, ve işlem bilgileri | Destek hattı kapsamında isteklerinizin alınması ve sonuçlandırılması. | |
Kimlik, iletişim ve işlem bilgileri | Çekiliş ve yarışmalara katılabilmeniz ve ödülleriniz için size ulaşılması | |
Hesap, iletişim,işlem, ödeme, konum ve güvenlik bilgileri | Daha iyi hizmet vermek için analizlerin yapılması. | |
Faaliyetlerimize dair incelenme, denetlenme ve raporlama çalışmalarının yapılması | ||
Kimlik, hesap, iletişim, işlem, konum, güvenlik bilgileri ve görsel, işitsel, yazılı kayıtlar | Hizmetlerimiz ve kampanyaların kötüye kullanılmasını tespit etme ve önleme | |
İletişim, işlem ve konum bilgileri | Kullanım davranışlara uygun olarak konum ve kampanyaların daha iyi hale getirilmesi | Kişisel verilerinizin işlenmesi için açık rıza vermiş olmanız (KVKK md. 5/1) |
Kişisel Verileriniz Hangi Durumlarda Üçüncü Kişilere Aktarılır?
Kişisel verileriniz KVKK’nın 8. ve 9. maddelerine uygun olarak, amaçlarla ilgili ve ölçülü olarak sınırlı şekilde üçüncü kişilere şu durumlarda aktarılır:
Kişisel Veriler | Aktarımın Amacı | Alıcı Grubu | Hukuki Dayanaklar |
Kimlik, iletişim, işlem, ödeme ve konum bilgileri | Dağıtıcı, kurye ve restoranlar ile müşteriler arasındaki iletişimin yürütülmesi, müşteri sipariş işlemlerinin yürütülmesi, kuryelerin siparişin teslim edileceği adres hakkında bilgilendirilmesi. | Kuryeler, hizmetin kapsamındaki gerçek ve tüzel üçüncü kişiler | Kişisel veri işlemenin, sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c) |
Kimlik, hesap, iletişim, işlem, ödeme, konum, güvenlik bilgileri | Teknik konularda hizmet ve destek alınması, finans ve muhasebe işlemlerinin yürütülmesi, iş ortaklarımızla ilişkilerin yönetilmesi. | Yurt İçi ve Yurt Dışındaki İş Ortakları | Kişisel veri işlemenin, sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c) Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f) |
Kimlik, hesap, iletişim, işlem, ödeme, güvenlik bilgileri ve yetkili kişi, kurum ve kuruluşlar tarafından talep edilebilecek diğer kişisel verileriniz | Hukuki sorumluluklarımızı yapabilmemiz ve bu kapsamda yetkili kişi, kurum ya da kuruluşlara bilgi verilmesi, hukuki süreçlerin yürütülmesi ve faaliyetlerimizin kanun ve mevzuata uygun işlemesi | Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar | Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a) Kişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç) |
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınız Nelerdir?
KVKK’nın 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahipsiniz: Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, Kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, Kişisel verileriniz eksik veya yanlış işlenmişse bunların düzeltilmesini isteme, KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme, Kişisel verilerinizin KVKK’nın 7. maddesi kapsamında silinmesi veya yok edilmesi ve kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesine ilişkin taleplerinizin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, Kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınızı Nasıl Kullanabilirsiniz?
KVKK’nın 11. maddesinde düzenlenen haklarınızı kullanmak ve taleplerinizi iletmek için aşağıdaki yöntemlerden birini tercih edebilirsiniz: Sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizi kullanarak bilgi@yolasistan.com.tr adresine ve Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresiniz aracılığıyla yolasistan@hs01.kep.tr adresine güvenli elektronik imza veya mobil imza aracılığıyla veya Kimliğinizi tevsik edici belgeleri de ekleyerek yazılı olarak, Kemal Öz Mahallesi 1. Biçer Sokak No:43/2 Merkez/Uşak adresine gönderebilirsiniz. KVKK’nın 13. maddesine uygun olarak, başvuru talepleriniz, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır. Talebinizin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yine en geç 30 (otuz) gün içinde tarafınıza iletilecektir.
KVKK’nın 13. maddesine uygun olarak, başvuru talepleriniz, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır. Talebinizin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yine en geç 30 (otuz) gün içinde tarafınıza iletilecektir.
Aydınlatma Metni Hakkında
İşbu Aydınlatma Metni, değişen şartlara ve hukuki düzenlemelere uyum sağlamak amacıyla güncellenebilir. Yapılacak güncellemeler dijital ve yazılı iletişim kanalları veya uygulama/site gibi ürün ve hizmetlerimiz üzerinden bildirilecektir.