Yol Asistan - Acil Yol Yardım

KVKK İşleme Politikamız

Bu politika; Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. olarak, müşterilerimizin kişisel verilerini nasıl koruduğumuz, verileri işlerken uyduğumuz kurallar ve veri işleme yöntemlerimiz hakkında bilgiler içermektedir. Kişisel verilerinize ilişkin her türlü sorunuz için bilgi@yolasistan.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

1. Kişisel Verileri İşleme Veri İşleme Prensipleri

Kişisel verilerinizi işlerken şu prensiplere uyuyoruz: Yasal mevzuata ve etik kurallara uyuyoruz. Verilerinizin güncel ve doğru olması için, güncelleme imkanları sunuyoruz. Verilerinizi hangi amaçlarla kullanacağımızı açık şekilde belirtiyoruz. Amaç dışı verilerinizi işlemiyoruz. Mevzuatta muhafaza süresi belirtilmişse, verilerinizi bu süre boyunca muhafaza ediyoruz.

Kişisel Verilerinizi İşlememizin Hukuki Dayanakları

Verilerinizi, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 5. ve 6. maddelerinde belirtilen hukuki kurallara bağlı olarak işliyoruz. Bunlar şöyledir: Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. ile aranızda sözleşme kurulması ve bunun ifası için kişisel verileri işlemek, teknik ve hukuki olarak bir gereklidir. Karşılıklı hakların tesisi, kullanılması veya korunması kişisel veriler doğal olarak gereklidir. Kanuni sorumluluklarımızı yapabilmemiz için kişisel verileriniz gereklidir. Hizmet sunabilmemiz için kişisel bilgileriniz doğal olarak gereklidir. Önceden açık rızanızın alınmış olması, kişisel verilerinizi hukuki ve etik kurallar dahilinde işlememize olanak sunmaktadır.

Açık Rızanız Alınırken Dikkat Edilen Hususlar

Açık Rıza, kanunda “belirli bir konuya ilişkin, bilgilendirmeye dayanan ve özgür iradeyle açıklanan rıza” olarak ifade edilmektedir. Açık rızanızı alırken Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. olarak şu hususlara dikkat ederiz: Sadece gerekli konular için açık rızanızı soruyoruz. Açık rıza ve aydınlatma metinlerini birlikte sunarak, verilerinizi neden ve nasıl işlediğimizin anlaşılır olmasına özen gösteriyoruz.. Açık rızanızı alırken, yanlış anlaşılabilecek cümlelerden uzak durmaya çalışıyoruz.

Kişisel Veri Güvenliği

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 11. maddesi, ilgili kişilerin haklarını düzenlemektedir. Bu haklar şu şekildedir: Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti.’nin verilerinizi işlemiş olup olmadığını öğrenme. Verileriniz işlenmişse, nasıl işlendiğinin bilgisini isteme. Verilerinizin işlenme sebeplerini ve amacına uygun işlenip işlenmediğini öğrenme. Kişisel verilerinizin üçüncü taraflara aktarılıp aktarılmadığını öğrenme, aktarılıyor ise bu üçüncü tarafları öğrenme. Kişisel verilerinizin hatalı işlenmiş olması durumunda düzeltilmesini isteme. Üçüncü taraflara aktarım varsa ise onlara iletmemizi isteme. Kişisel verilerinizi hukuka uygun işlemiş olmamıza rağmen, ilgili sebeplerin ortadan kalkması durumunda verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme. Üçüncü taraflara aktarım var ise onlara iletmemizi isteme. İşlediğimiz verilerinizin otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi sonrası aleyhinize bir sonucun çıktığı haller var ise bunlara itiraz etme. Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi yüzünden zarara uğramışsanız, bu zararınızın giderilmesini talep etme. Haklarınız ve istekleriniz taleplerinizi iletmek için e-mail veya klasik posta gönderebilirsiniz: Bizde kayıtlı olan e-mail adresinizi kullanarak, talebinizi bilgi@asistan.com.tr’ye iletebilirsiniz. Yazılı taleplerinizi Kurtuluş Mah. 1. Doğan Sokak No 4 Nadide İş Merkezi Kat 4 UŞAK MERKEZ adresine gönderebilirsiniz. Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen diğer yöntemleri tercih edebilirsiniz.

2. Kişisel Verilerinizi İşleme Yöntemlerimiz

 

OlayAçıklamaKişisel Veriler
Üyelik Servislerimizi kullanmak için üye kaydı işlemleri.Ad-soyad, telefon numarası, e-posta adresi, parola bilgileri.
Hizmet ve ÖdemePaketlerinizin adresinizden, karşı adresinize ulaştırılması ve bunun ödemesi işlemleri.Ad-soyad, adresler, telefon ve ödeme bilgileri.
SMS, Konum ve BildirimlerHizmet esnasında bilgi verilmesi, teslimatınız için adreslerin belirlenmesi.Ad-soyad, telefon, konum bilgileri.
Destek Hattı ve Sosyal Medya Hizmetlerimizle ilgili sosyal medya hesaplarımızı veya destek hatlarımızı kullandığınızda gerekli olan işlemler.Ad-soyad, telefon, e-posta, konum, destek/istek bilgisi, belge ve görseller.
Pazarlama ve Fırsat sunmaİlgi alanlarınız ve benzeri kullanım davranışlarınızın incelenmesi, izninize bağlı olarak bilgilendirme yapılması.Ad-soyad, telefon, ilgi alanlarınız ve kullanım alışkanlıklarınızın bilgisi.

 

İşlediğimiz Kişisel Veriler

Hizmetlerimiz kapsamında, aşağıdaki kişisel verilerinizi işliyoruz:

 

Kimlik ve İletişimAd-soyad, müşteri ID, reklam ID/kimliği tanımlayıcıları, cinsiyet, yaş, telefon, e-posta, adres
ÖdemeÖdemeler ve ödeme yöntemlerine ait bilgiler
HizmetHizmete ilişkin bilgiler ve istatistikleri, uygulama değerlendirmeleri, kullanım davranışları ve istatistikleri, fatura bilgileri, destek hattına ilişkin bilgi, belge ve görseller
KonumAnlık veya kayıtlı (konum) bilgileriniz
GüvenlikCihaz türü, modeli, ID, işletim sistemi bilgileri, IP adresi, işlem kayıtları, parola bilgileri

 

Kişisel Verinizi Edinme Yöntemlerimiz

Hizmetlerimizi kullandığınız uygulamalar üzerinden, sosyal medya hesaplarımız veya destek hattımıza iletmiş olduğunuz bilgi, belge ve görseller üzerinden, gerektiğinde internet sitemiz üzerinden; otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile veri ediniyoruz.

Kişisel Verinizi İşleme Amaçlarımız

Şu amaçlarla verilerinizi işliyoruz: Üyelik kaydını gerçekleştirmek, iletişim ve ilişkileri yönetmek, Teslimatların sağlıklı alınıp, sağlıklı teslim edilmesi, Ödemelerin alınması ve faturalandırılması, Size en hızlı şekilde hizmet verilmesi, Varsa fırsatlar hakkında bilgi vermek, Teslimat ilk ve son konumların tespiti, İlgili muharaplar ve kuryelerimiz arasında iletişimi gerçekleştirmek, Hizmetlerimizi daha iyi ve verimli hale getirmek için analizler yapmak, Müşteri memnuniyeti için aksiyonlar almak, Ürünlerimizi veya 3. taraf ürünleri tanıtmak, pazarlama faaliyetlerini yürütmek, Geri bildirim almak ve varsa hataları gidermek, İstek ve taleplerin takibini sağlamak ve sonuç bilgisi vermek, Hukuki ilkelere uygun faaliyet göstermek, Denetim ve incelemelere açık olmak, Kötüye kullanım ve güvenlik sorunlarını tespit edip önlemek, Finansal yükümlülüklerimizi yerine getirmek

Kişisel Verilerin Aktarılması

Kişisel verileriniz şu amaçlarla yurtiçi ve yurtdışındaki taraflara aktarılabilir:

Uyuşmazlık Çözümü

ALICI; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından ve ilgili mevzuat gereğince ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde yetkili Tüketici Hakem Heyetlerine, bu değerleri aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri'ne yapabilir.

Yukarı Git
Hemen Ara
Whatsapp