Yol Asistan - Acil Yol Yardım

Ön Bilgilendirme Formu

Satıcıya İlişkin Bilgiler

  • Unvan: Soft Asistan Bilişim Yazılım Tanıtım Tasarım Hiz. San. Tic. Ltd. Şti.
  • Adres: Manas Bulvarı Adalet Mahallesi N0:47 Folkart Towers Kat:28 Bayraklı / İzmir
  • Çağrı Merkezi: 08503020782
  • E-Posta Adresi : bilgi@yolasistan.com.tr

Alıcıya İlişkin Bilgiler

Alıcı bilgileri ödeme sayfasında yer alacaktır. İşbu Ön Bilgilendirme Formu kapsamında Alıcı’ya siparişinin detayları hakkında bilgilendirme yapılmakta olup, Alıcı’nın mal veya hizmetin elektronik olarak satın alınmasına ilişkin olarak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince mesafeli satış sözleşmesini onaylaması gerekmektedir. ALICI ödeme işlemini tamamladıktan sonra teslimat adresinde değişiklik yapamaz. Ön Bilgilendirme Formu ve Satış Şartları ve Koşulları Aracı Hizmet Sağlayıcı tarafından mevzuatta öngörülen süre boyunca kayıt altına alınmakta olup, Alıcı bu süre boyunca, dilediği zaman “Hesabım” sayfasından metinlere ulaşabilecektir.

Sözleşme Konusu Ürün Bilgileri

ALICI tarafından siparişi gerçekleştirilen ürün ve hizmetlerin temel nitelikler ve detayları, vergiler dahil peşin satış tutarları ve adet bilgileri, https://www.yolasistan.com.tr de yer alan SATICI’nın sayfasında, ödeme öncesi görünen ekranda ve SATICI’nın e-posta adresine gönderilen onay metninde belirtilmektedir.

Ödeme ve Teslim Şartları

Teslim ve Ödeme Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.

Teslim Şartları

Satın aldığınız ürünün sevkiyatına Alıcı tarafından mal veya hizmetin sipariş edilmesini takiben 1 iş günü içinde başlanacaktır. Siparişiniz 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine uygun olarak siparişin SATICI'ya ulaştığı tarihten itibaren en geç 6 (altı) iş gün içinde SATICI adına yetkilendirilmiş kargo firmasına teslim edilir ve/veya indirim kodunuz elektronik olarak size ulaştırılır.

Geçerlilik Süresi

İşbu formda yer alan ürün ya da hizmete ilişkin olarak ALICI’ya sunulan tüm bilgiler ve vaatler kampanya yayın süresi kadar geçerli olup bugünden sonra SATICI tarafından işbu formda verilen bilgi ve vaatlerle bağlı kalınmadığı ihtar olunur. Kampanya yayın süresi sonunda ALICI tarafından satın alınmış ürün ya da hizmetin SATICI’nın tedarikçi firma stoklarında olmaması ve eşit kalitede ve fiyatta muadil ürünün de bulunmaması halinde SATICI’nın, ALICI’nın ödemiş olduğu bedeli iade etme hakkı saklıdır.

Cayma Hakkı

ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı veya ALICI tarafından gösterilen üçüncü kişinin malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Ancak ALICI, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde SATICI’ya yukarıda bildirilen faks, telefon veya e-posta adresine bildirimde bulunulması ve ürünün 27/11/2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı 15. madde hükümleri ve taraflar arasında elektronik ortamda imzalanan mesafeli satış sözleşmesinin 8. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Cayma hakkı kapsamında yer alan iade usulleri ayrıntılı olarak ayrıca Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde de yer almaktadır. ALICI’nın cayma hakkını kullanması halinde satın almış olduğu ürünün SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo firması yolu ile yukarıda anılan bildirimin yöneltildiği tarihten itibaren 10 (on) gün içerisinde SATICI’ya veya sağlayıcıya veya yetkilendirmiş olduğu kişiye geri gönderilmesi gerekmektedir. ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi ilettiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı SATICI’ya veya sağlayıcıya veya yetkilendirmiş olduğu kişiye geri göndermediği durumda, cayma hakkı talebi geçersiz sayılacaktır. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya ait olacaktır. Cayma hakkının kullanımında SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları ALICI tarafından karşılanacaktır.

Cayma Hakkının İstisnaları

Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz;

  • a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
  • b) ALICI'nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,
  • c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler, niteliği itibarıyla; tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar,
  • d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler,
  • e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,
  • f) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,
  • g) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya ALICI'ya anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler,
  • h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, ALICI'nin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Şikayet ve İtirazlar

İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda ALICI tarafından okunarak kabul edildiğinde geçerlilik ve yürürlük kazanır. İşbu ön bilgilendirme formu, ancak ALICI tarafından okunarak kabul edildikten sonra Satış Şartları ve Koşulları kurulması aşamasına geçilecektir.

Uyuşmazlık Çözümü

ALICI; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından ve ilgili mevzuat gereğince ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde yetkili Tüketici Hakem Heyetlerine, bu değerleri aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri'ne yapabilir. İş bu sözleşme onay anında/zamanında yürürlüğe girer.

Yukarı Git
Hemen Ara
Whatsapp